Syld

Fortfarande förkyld. Hostar och rosslar och låtsas som att jag egentligen mår prima. Gladde mig själv med att beställa hem en mysig tröja, har förtvivlat få mysiga tröjor. Den här är från asos.com, min favoritsida. Gud jag skulle köpa upp alltihop om jag bara hade pengar till det. Ska nog ta en vända till snart, kände att jag behövde kanske... ett armband eller nåt. Kläder och smycken går inte att få nog av. Eller skor. Eller handväskor. Eller... ja ni fattar.



Sen så är min garderob otroligt urrensad nu så förutom att det bara finns en massa snygga kläder som sitter bra i den nu så behövs det fyllas upp lite, vilket jag uppskattar till fullo. det är en uppgift jag tar på stort allvar.

Hade sång igår, mindre bra när man är sjuk, men det måste ju sitta till lucia, hrm. Mindre nöjd med min "omgivning" där, med en smärre omskrivning. Svårt att hålla tonen med en ylande hyena bredvid sig. Gaah. Var nu en snäll Malin, fy fy. Inte snällt sagt. Men jag tror att jag har övat upp mig lite till nu, för jag hade inte klarat såna här toner förut. Weee. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, lång men bra ju! nu ska jag ge mig på nästa bok, livet är en fest. jodu, vi lät bara bra idag! haha, inte alls förkylda...och många julklappar fick vi ihop med, eller inte nej. kramen

2007-12-04 @ 20:38:51
Postat av: Emma

hehe, ja det har jag...införskaffat den själv! vi får väl se om den är bra, har inte kommit så långt i den! ;)

2007-12-06 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback