Putt

Ja, jag är grinig så in i helsicke just nu. Telia är mina fiender, så det så. Tack GUD att jag ska byta snart. Mamma har ju skrivit över abbonemanget på mig, inte så jätteskoj på en hel del sätt kan jag meddela, jag har nu fått sälla mig till kompisskaran som får betala sina telefonräkningar själv. Det gjorde ont i hjärtat att fullfölja den betalningen kan jag säga. Buhuuu, synd om mig, host...

MEN, det var inte det som var problemet nej. Utan att de där paragrafryttarna på Telia absolut var tvungna att skicka mig ett avtal på posten som jag skulle skriva under och skicka tillbaka. Jag blev lurad där, trodde jag, för de hade ringt ett par dagar innan och försökt tvinga på mig arton nya, härliga, BUNDNA månader hos Telia, som alltså förtjänar en ordentlig spark i häcken. Min slutsats när det här kuvertet damp ned i brevlådan var att om jag skrev på och skickade in det hade jag bundit upp mig på arton månader till, och jag skulle hellre gå klädd i enbart Crocs på Spanien - Sverige matchen än det. Så jag lät bli. Mycket dumt. Det visade sig nämligen vara så att avtalet gällde överföringen från min mor till mig. Det hade jag givetvis märkt om jag hade bemödat mig med att faktiskt läsa igenom skiten ordentligt istället för att svära en lång, ful harang och slänga det åt helvete, vilket var vad jag gjorde. Så nu har Telia stängt av min telefon, så jag kan inte vare sig ringa eller skicka sms tills de fått mitt avtal. Det var bara att gräva fram det under massorna med godispapper i min papperskorg och skicka. Jag har erkänt mig besegrad nu.

Kommentarer
Postat av: Jösse

haha.. ser en arg malin framför mig..

2007-08-30 @ 10:55:04
Postat av: Emma

det är bara problem med att byta operatör men det ska bli bra...comviq för hela bunten!

2007-08-30 @ 15:28:05
URL: http://emmis888.blogg.se
Postat av: T

Hata mobiltelefoner eller i alla fall alla himla abonemang. Välkommen till kulbben!

2007-08-31 @ 09:08:20
Postat av: emma

hahaha, jasså westlife?! vad spelar de för musik då?! ;P

2007-08-31 @ 20:33:59
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback