Jeeez

På lördag, då förväntas jag vara på två platser samtidigt. Spännande. Jag ska nämligen på introduktion på McDonalds klockan 8, sharp, och så ska jag tävla på GRS. Som tur är så har jag en pappa som kan köra helvetiskt snabbt även med häst efter, så det här kan lösa sig om bara inte introduktionen tar HELA dagen. Bah, och de där som jobbar på McDonalds undrade om jag arbetade bra under stress. Jag som inte arbetar alls såvida ingen står och skriker åt mig att skynda på. De där jäklarna har visst aldrig haft dressyrhästar. Det var ju så lagom roligt när man hade två, och fick låta pappa leda en häst medan man tävlade den andra, rida ut från banan, hoppa upp på nästa häst och sen börja om igen till nästa klass. Jag klarar detta.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Polyjuice! Gärna med Malin Baryard som offer? Nhyehehhehe....

2007-08-16 @ 20:51:21
Postat av: Emma

grattis till jobbet! :P

2007-08-17 @ 17:32:21
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback