Hets

Okej, jag har alltså jobbat tre dagar på McDonalds nu. BOPhelvetet tar knäcken på mig, jag lovar. Igår stod jag, halv åtta på kvällen, med fem stycken tomma Nuggetsförpackningar och skrek åt fritösen att skynda sig på för det började krisa liiite. Det hjälpte inte. Jag hade även diverse andra kycklinggrejer på kö, och när jag precis tyckte att "JA, nu börjar jag komma ikapp här, moahaha..."  då plingar det till och den där högtalarrösten säger: "Tre McChicken, tack." Död åt den där högtalaren alltså. Jag har ett mantra: "Jag får betalt för det här, jag får betalt för det här..."

Kläderna är ju också så, hrm, snygga.

Btw, jag har shoppat. Jaa det har jag. En svartvit rätt kort tunika, en brun cardigan, och ett par lackleggings. Nu ska jag bara leta igenom Net-a-Porter efter en väska. Oh yes, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Jösse

lackleggings. suck malin. ska du vara med i nån film kanske?

2007-08-25 @ 21:44:03
URL: http://bajen12.blogg.se
Postat av: Emma

hehe, ett mycket bra mantra tycker jag...fortsätt med det!! :D

2007-08-26 @ 12:55:00
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback