Envishet lönar sig inte

Apparently.

Men jag är fullt beredd att hänga fast i ditt ben fler kvällar, om det skulle innebära att du gav med dig. Det skulle sååå vara värt det.  :D Du missade bläbärspajen, duh. Mitt senaste mästerverk. Jag ska snart ge mig på rabarber. Mycket socker.

Vi har hittat en karl åt Tove. (Ja visst flickor, visst har vi? Jaaa det har vi!)

Får fortfarande lite hemska bilder i huvudet av Måns byxor på sommarkrysset. My GOD, vad tänkte han med?
Och btw, min teori om hur han fick på sig dem stavas babytalk. Strö på det och han borde glida i dem något lättare, moahaha. Ger en ny dimension åt intrycket "len som en babryrumpa". Men jag vidhåller fortfarande att babyrumpor är röda och nariga.

Kommentarer
Postat av: Jösse

hrm. ska du hänga i mitt ben fler gånger alltså? jag var faktiskt trött i det där benet sen, haha.

2007-08-13 @ 13:27:35
URL: http://bajen12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback