Tss

Shit, vad nollställd man är. Jag har egentligen så sjuukt mycket saker att göra, i skolan och i verkliga livet, men nej, jag får inget gjort, går bara runt i dimma. Vetefan varför, jag tror att det är såhär jag reagerar på stress, suck... Inom ett par veckor ska jag fixa följande:

- Personligt brev till universiteten i USA. Ca en A4. Skitbra, jag behöver bara skryta tills jag spyr.
- Video där jag "arbetar med hästar av olika ålder och utbildningsgrad." Enkelt, jag har två. Av olika åldrar och utbildningsgrad.
- Uppsats till franskan, ca 2 A4, om boken Monsieur Ibrahim et les fleurs de Coran. Tja, jag har ju i alla fall läst den, borde jag kunna fixa...
- Rapport till svenskan, språksociologi. Ska bara hitta lite pratglatt folk så är det i hamn...
- Eget arbete på psykologin, ca 8 A4. Om tankspriddhet. Tror ni inte jag är som gjord för att skriva om tankspriddhet kanske?
- Lämna in projektarbete. Just nu är vi uppe i ca 20 A4, men det är i princip klart, en sak jag kan bocka av...
- Arbete i geografi, 4 A4. Ska argumentera för om Portugal är ett i-land eller u-land. Shit, jag har inte ens börjat...
- Muntligt framträdande i svenska. 5-7 minuter. Ska "sälja min häst", vilket ju blir en lätt sak att göra, herregud, hästen är ju redan till salu, har pratat mig varm för den i veckor nu.
- Sen är det snart nationellt prov i Spanska, och ett religionsprov i antågande. Nej, detta känns inte bra.

Och varför i hela friden sitter jag här och skriver? Jag har ju inte alls tid med det här...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Uuuuuusch gosen. Men det är ju snart slut på skolan i alla fall ^^

2007-04-27 @ 12:51:07
Postat av: Hugen

mmh, känns igen de där.. man stapplar på hylla o vill inte börja nånstans. men ja, good luck to you iaf :) ses

2007-05-01 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback